Del 29 de maig al 13 de juny tindrà lloc la tercera edició del Circuit d’Art de Sant Feliu de Llobregat. Un recorregut per apropar l’art a peu de carrer en més de dinou espais singulars de la ciutat i veure les obres de més de trenta artistes de Sant Feliu.
Pel que fa a l’Ateneu, hi participarem de diverses maneres.
El dimarts 3 de juny, acollirem a l’Aula de Cultura, una xerrada titulada “Viatge per l’obra de Jaume Amigó” en la que el propi artista ens parlarà del seu recorregut pictòric. El mateix dimarts, serà el primer dia de la mostra col·lectiva de pintures de Joana Figueres Retuerta, Gemma Pahissa i Maria del Pilar Puerto que serà oberta al públic, de dilluns a divendres de 17 a 21 h, fins el dia 13.
El dijous 5 de juny, la Sussagna Artigas, presidenta de l’Ateneu, participarà al col·loqui “Espais expositius d’art a Sant Feliu”, a les 19 h, a la Sala Joana Raspall de la Biblioteca Montserrat Roig. En un acte moderat per Margarita Pedrol i Anabel López, es presentarà un estat de la qüestió sobre quins espais expositius d’art hi ha hagut i de quins es disposa actualment a Sant Feliu. Finalment, es recolliran idees i possibles alternatives per trobar una bona sala per a aquest ús.
El divendres 6 de juny, a les 19 h, s’inaugurarà al Parc Nadal la tercera exposició col·lectiva de la secció Fotògrafs de l’Ateneu. Sota el títol “Baix Llobregat, retrats de vida”, proposen un viatge visual que captura les transformacions de la comarca i la seva gent, amb una mirada tant contemporània com històrica. Històries, emocions, camins compartits (o no), que parlin de qui som, d’on venim i potser on anem.
Instants que ens configuren, que ens fan ser com i qui som. Una mirada propera i sincera: projectes que volen captar l’essència d’una persona o d’un col·lectiu, des de la proximitat, amb calidesa i humanitat. L’exposició romandrà al parc fins el 27 de juny.