La secció de Fotografia de l’Ateneu clourà la temporada d’activitats amb la gravació en directe d’un episodi especial del pòdcast Punt de Fuga, titulat «Apocalipsi», el pròxim 3 de juliol.

L’acte començarà a les 19.30 h a la Sala d’Actes, amb obertura de portes a les 19 h. El públic podrà assistir a la gravació i conèixer de prop el funcionament d’aquest espai radiofònic de Ràdio Sant Feliu, impulsat per un equip format per Fotògrafs de l’Ateneu Santfeliuenc.

Amb un estil que combina cultura, fotografia, humor i debat, Punt de Fuga s’ha consolidat com un espai de conversa i divulgació. Aquesta sessió especial oferirà una oportunitat única per viure el programa des de dins i acomiadar la temporada amb una proposta diferent.

Us de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies,, cliqueu l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies