El diumenge 30 de novembre se celebrarà un acte de la campanya “Pilla’t de Sant Feliu” amb l’objectiu de fomentar el vincle i la participació ciutadana a Sant Feliu. La iniciativa vol reforçar el sentiment de pertinença al municipi i impulsar la dinamització comunitària.
L’activitat tindrà lloc, a partir de les 11 h, a la placeta situada davant del Centre Cívic Roses (carrer Verge del Pilar cantonada Tibidabo). El col·lectiu Kaligràfics realitzarà un mural col·laboratiu creat especialment per a l’ocasió.
L’esdeveniment comptarà també amb un espai de vermut i música a càrrec del PD Gerard Ranchal, amb la voluntat d’oferir un ambient obert i participatiu.
Convidem a tota la ciutadania a assistir-hi i a participar activament en aquesta proposta comunitària pensada per reforçar la vida social i cultural de Sant Feliu.
